BabyGirl<3

Jag tänkte på dig idag,Linn Glömde löftet jag gett mig själv om att låta bli. Förlåt mig, men i min längtan grävde jag fram den gamla trälådan och petade med den rostiga ståltråden i låset tills det gick upp. Det är så länge sedan jag såg våra brev. Ja, jag har inte ens ägnat dem en tanke på månader. Men idag tänkte jag på dig och jag blev nyfiken.. Brukar du tänka på mig där uppe?

Jag kom att tänka på dig då solljuset bländade mig och snön knarrade under mina fötter. Du vet precis. Jag kan inte för någonting tro att du glömt dagen då du dansade snödans utanför höghuset där de nyfikna gamlingarna bor, du vet solen bländade mig då, jag kunde knappt se dig. Har du märkt att det blivit varmare om somrarna nu, eller har ni alltid varm i Nangijala? Och att det inte längre går att fly.

Jag röker nu, fastän jag har slutat många gånger. Min sång var en halvkrampad ballad om livet och konstnärsslap, du lärde dig förstå. Varm kakao doftar ännu kärlek här, kallnar det om vintrarna i det land du äger? Jag tror du nått dina drömmar, du vet man ser alltid vackerhet på de platser ögat ej kan nå.

Jag har ännu kvar din röda tröja, den med för korta ärmar och dålig passform, jag brukar ha på den ibland då jag råkar hitta den i min skrubb. Den påminner mig om dig och de mornar du vaknade och konstaterade att du visst somnat i min soffa, mitt i den tråkiga filmen ingen av oss egentigen ville se. Behöver du den där du är?  Jag älskar dess fulhet och allt med den som är fel. Många fel blir rätt du vet.

Ett fel är tröjan, eller egentligen har den många fel, och ett annat fel är att du är så långt borta från mig, månne de felen är tillräckligt många för att göra allting rätt? Förmodligen inte, men jag kan alltid samla fler fel. Det är fel att springa barfota i snön också, men det är så fruktansvärt kallt. Dagarna utan dig blir tomma ibland. Hektiska kan de också bli och jag inbillar mig att allting bara är en följd av din frånvaro, men du sa alltid något annat. Du tyckte jag förstorade din lilla insats medan du upphöjde de små verk av konstnärsskap jag gav dig till skyarna. Kanske vi behövde få dyrka varandra ibland.

Jag hoppas du kan läsa det här därifrån för jag vet ingen adress till Nangijala, Jag är kvar här om du vill återvända, precis som jag lovade dig vid vägskälet då du gick. Vi visste båda att jag skulle återvända hit, men nu är frågan; återvänder du?
Kommer jag någonsin få se dig igen? Det gör så ont att inte veta




Första dagen i skolan gick perfekt, så underbar att träffa alla igen.!
Efter skolan bröt helvetet ut härhemma, och det har inte slutat, har skrikit mig hes och fått ont i huvet.!
I morgon är det fredag och jag har ingen aning om vad jag ska göra?
Skola men efter det då?
Brukar alltid sluta i fest fast jag sagt till mig själv att vara nykter i morgon.
Lördag blir det chill med folk runt en brasa och ha massor av alkohol i kroppen:)
Me love.!


Nu ska jag ut och springa sen styrketräna och kanske äta mat men troligen inte, sen duscha och sova.
Uppdaterar igen lite senare:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sexig bild de blev då :P

2009-08-20 @ 21:06:32
URL: http://malinlundahll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0