'förlåt

Förlåt för dålig uppdatering men mitt internet valde att lägga av.!

Igår tränade jag då som sagt, ute och sprang med hundarna:)
Idag var det skola med Religon på schemat. det sög hårt och kommer bli mycket plugg känns det som. inte bra alls.

Efter skolan åkte jag malin och sandra till stan och shoppade. köpte inte så himla mycket.
Känner mig lite vuxen nu när jag måste betala egna räkningar och skit.!

JAG VET FORTFARANDE EN HEMLIGHET:D




jag klev rakt in i mig själv och såg
vad alla andra ser
hos mig finns ingenting att slåss för

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj(!!) Det är många ^^

Jag har mellan 20 - 30 :P

2009-08-26 @ 12:38:29
URL: http://ringbomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0