Helt galen helg.!

Fredag: Jag och fia åkte till stan för att väänta på att Stefan skulle sluta, sen åkte vi hem till han och väntade på Totte:), när totte kom satte vi på husvagnen och åkte mot Fide, Väl framme så fixade vi oss och började dricka, blev jävligt mycket folk i husvagnen till slut, men det var trevligt. jag och fia hittade även en jävla massa killar vi tjötade med. Sen blev det dags att gå in på puben och se Spray. Det va fett najs, tack Totte för du betalade våran inträde:) Dansade röven av mig, och träffade massor av underbart folk:) Bland annat Boman och nicklas det gjorde kvällen hel:) Vidare på efterfest i husvagnen när de puben stängde.

Lördag: Vaknade av att totte stog och kollade på mig, creepy man XD haha sen satt vi bara och väntade på att pojkarna skulle bli körbara så vi kunde dra till hemse för att äta och fylla på spritförrådet, ;) De blev jäcla massa dricka, sen drog vi ner till rone och kubb Vm. ! det första jag och fia gjorde var att ta varsin cider och dra ner o kolla läget. Stäffade Stanley och hängde med honom hela kvällen, satan vad han är rolig på fyllan, haha. tappade bort honom en stund och gick tillbaka till husvagnen som inte var allt för fin, så jag och fia flyttade ut och in i Stanleys tält så länge.^^ Väntade på att boman och nicklas J skulle komma ner:) Tack nicklas för att du tog med cigg ner, det var perfect:) hittade Stanley som då hade raggat upp en brud han låg med i tältet så fia och jag garvade ihjäl när vi skulle hämta våra grejer^^ Sen gick fick vi sova vid Jimmy och skrotis:P

Söndag: Bakis bakis bakis,:P Satt i rone och väntade på mamma ganska länge. åkte till othem och var med skrutt theo och åt mat, duschade och sen drog jag och fia till stan för vi skulle festa med Jimmy och antagligen Boman, men boman orkade inte och jimmy svarade inte. så vi ringde till simon som kl halv 11 åkte från klinte till stan med Ivan och Christian enbart för att vara med oss. Vi drog in på Olearys och drack öl och cider, när dom stängde bestämmde vi att de skulle va efterfest vid simon i klinte:P så vi packa in oss i bilen och drog. och det var INTE lätt att sitta i mitten mellan två fulla killar som va kåtare än en tjur XD okej så farligt var det inte, men jag hann att gifta mig i baksätet på en toyota :) Min man heter nu Ivan;) När vi kom fram hoppade jag, Ivan och christian i poolen, det var svin kallt, men när christian gick upp värmde jag och Ivan oss med varandra;) sen gick vi in och bara umgicks^^

Sitter med fia på gråbo nu, ska ut o ta en cigg sen äta godis och vänta på george som ska komma till stan och umås med oss.
Och jag ska tracka Ivan om min klocka XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0