jag saknar dig.!

Trött som fan, saknar dig P<3



När något händer och det känns så kallt,
Det enda man ser är mörkrets fall.
Jag försöker se upp till himmelen nu,
men jag kan inte se dig något mer.
Och ingen kan någonsin ta din plats i mitt liv,
Vad ska jag göra utan dig?
Jag gråter ofta, vad ska jag göra utan dig?
Alla minnen när du såg i mina ögon,
Inget kan få dig tillbaka nu.

När allting var som svårtast för dig,
så sa du adjö och lämna mig kvar
Mina tårar faller för min saknad är så stark
Så mycket tid du hade,
men nu är den över

Ännu ser jag dina tårar
ännu hör jag din röst
Jag kommer ihåg ditt leende
jag kommer aldrig glömma dig.

Jag älskar dig Linn föralltid<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0