Punkt.!

jag tänker inte skriva om dig igen
jag har raderat dig ur mina tankar
jag tänker aldrig mer lita på något du säger

du kommer dock alltid finnas i mitt minne
för du började sakta betyda något för mig
jag vet inte riktigt vad eller hur djupt jag föll

jag intalar mig att jag är redo att gå vidare nu
det är därför jag inte skriver om dig
det är därför jag inte tänkerdig
det är därför jag inte bryr mig
om du tänker på mig eller inte

saknar du mig?
jag saknar ärligt talat inte dig
bara det du hade att erjuda
och det som du gav mig
och det som du tog ifrån mig

en känsla som jag nu tänker söka hos någon annan
det är här jag sätter punkt.




Jättedålig uppdatering på sista tiden, förlåt för det.
Har varit på slite maknad och haft det skoj,

träffat en kille jag ska vara med i kväll:)

Livet ärbra nu,
Planering:
Måndag:
Sova en stund sen träffa han:)
Tisdag:
Skola sen fixa bilen
Onsdag:
Fixa bilen
Torsdag:
Skola, vara med pontus och fixa bilen
Fredag:
åker till o-hamn
Lördag:
o-hamn
Söndag:
o-hamn sen hem.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0