Så trött

Är så jävla trött efter städningen så jag kommer lägga upp bilderna i morgon istället.
Nu ska jag bara kasta mig i sängen och sova, är ju skola i morn och då är det text som gäller:D
jag gillart;)



när han
tilltalade mig idag
så kände jag ingenting
det var något med blicken
den var förändrad
så jag slöt mina ögon
för att låtsas att det fortfarande fanns
en glöd att beundra
hos honom
men det fanns det inte
inte idag
inte som förr

idag såg jag istället en annan man
med en blick som aldrig stannar
men som jag skulle kunna dyrka
om jag bara fick lov
jag skulle kunna älska honom
men det gör jag inte
ändå hoppar hjärtat över slag
när han går förbi
och det är då jag önskar
att jag var vacker
så att han kunde se min skönhet
inte bara en dum blondin
som inte vet vad hon vill med sitt liv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0