Skooula och kväll

Skolan idag var helt okej, kommer bli mycket plugg i höst.
Mitt shema ser ut såhär:
Måndag: Historia A
Tisdag: Religon
Torsdag: Text
Fredag: Text
Plus: Projektarbete med brudarna!

När jag kom hem tränade jag och fy fan vad det var jobbigt idag.
Nu ska jag vänta påPontus som ska hämta mig så ska vi åka med hans vänner och åka bananbåt och en ring efter en båt;) och självklart grilla oh dricka massor av sprit efter det. kommer bli grymt kul:)

I morgon blir det brudarna, ska försöka dra ihop ett gäng och åka o grilla o dricka lite, eller så blir det krogen, får vi ännu se:)


JAG VET EN STOOOOR HEMLIGHET, NANANA, kommer inte berätta försen det är 99% klart:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0