....

Millan: det jag skrev om att alla är så tråkiga och är med sina pojkvänner va inte på något sätt riktat till dig:P


Har fått upp kontakten med en väldigt speciell person igen. uch som jag saknat dig.!



det var inte förrän du på något sätt
halkade in i mitt liv som
jag förstod
det där med att fylle-ringa någon
och vråla hur mycket
man älskar personen.

och det var inte förrän
du kom som min mobil
ständigt började vara
pank.

och det var aldrig
någon som hade varken
brytt sig eller svikit mig
som du gjorde och
det var du som fick
mig att inse
vad kärlek egentligen går
ut på.
- jag föll för dig
och har aldrig sluta falla.


jag fattade inte poängen
i sömnlösa nätter och
oändliga tårar,
spruckna hjärtan
och skakande händer
förrän du slöt
dina armar om mig.
-för där fanns det en värme
som ingen sol eller täcke
kunde ge.


jag förstod inte heller
hur världar plötsligt kunde gå under
bara för att någon (du)
inte längre fanns där.
och jag anade aldrig
hut tomt och meningslöst
en del saker kunde bli.
- jag var aldrig beredd på
att inte ha dig här.


jag visste inte
hur mycket illa
jag kunde göra någon
och ångrar allting
allt ont.
- jag ville såra dig
som du hade sårat
mig, fastän jag
älskade dig mer än livet själv.


jag var nog också
dum nog
att aldrig begripa
hur mycket
du var
och
vilket tomrum det blev.

och det är nu
när du inte längre finns här
som jag
insett
hur mycket jag
saknar dig.


förlåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0