Crap.!

Det händer så mycket att jag knappt har tid att uppdatera, men de är najs;)
Igår var först Jenn vid mig och när hon gått kom sandrich^^
vi gick ner till affären, köppte cigg sen satt vi oss vid kvarterskrogen och åt varsin bakis pizza:P
vidare hem till mig där vi kollade på 2 skräckisar och massa tv, sen gick hon och la sig vid 1 ca.
medans jag låg vaken till 5 i morse, jävla oväder.
Blev väckt av Sandrich kl 8 för hon skulle till jobbet.
så just nu har jag precis vaknat igen av att dom ringde in mig på jobb på tisdag med^^, ska duscha och klä på mig sen dra ner till banken för att efter det möta upp Sandrich och gå på after work.

Jag åker inte till fide idag. tycker inte det är värt när Jim ska dit för jag orkar inte träffa han överhuvud taget.
jag och sandrich gör visbys klubbar osäkra istället, och skaka assa ass ska vi göra;)
Can´t wait;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigt att höra! :(

2009-07-24 @ 11:47:03
URL: http://ringbomm.blogg.se/
Postat av: Camilla

vart bor du sa du??? :P

2009-07-24 @ 16:44:17
URL: http://minmillan.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0