du var så mycket mer än jag någonsin haft

du påminner din omgivning om
att man ska tänka på vad man säger
så att man inte sårar någon annans känslor

men ibland tror jag att de osagda orden
kan göra så mycket ondare

för de liksom bränner på tungan

varje gång du närmar dig mig
så känner jag hur hela du vill vända om
det är precis som om jag går i dina skor
och vet du,
värre skoskav har jag aldrig upplevt

för jag ser i din blick hur du önskar
att du kunde vara var som helst
utom just
här hos mig

du behöver inte låtsas vara någon
du ändå inte är
för jag ser igenom dig
om och om igen
och det gör lika ont inuti
varje gång jag förstår
att ditt hjärta aldrig bankat
några extra slag
för mig


vet du, jag tror faktiskt att du gör mer ont
än alla ord i världen skulle kunna göra
tillsammans




Du var det finaste som någonsin hänt mig.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0