Faller jag till botten igen?


Jag önskar att det är mig du ringer...

Men mitt nr är raderat, antagligen för länge sen och våra hjärtan slår nu mera i otakt.
Och jag får inte kalla dig för Baby, eller hur Baby?

Du minns knappt mig. Jag blev (blir) flickan som försvann (försvinner) med vindens kalla slag.
 Faller med regnet och försvinner bort med sol.
Ingeting är omöjligt, förutom Dig och Mig.
(det är så jag vill tänka, det gör mindre ont då)

Jag hatar ordet och, det skapar såna där långa jobbiga m e l l a n r u m .
Och jag hatar när jag inte får ha dig hudnära, och jag hatar att jag inte ens får ha dig nära överhuvud taget.

Smärta gör så att man känner att man lever, isf har jag känt på både livet och döden tusen gånger om.

 -för det är så jag säger det...

Allt är komplicerat och Lätt på samma jävla gång. Förstår du?
Precis som vi va; Rätt och fel, samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0