Fyyysatan

orkar egentligen inte skriva nu, vill bara somna om.
Men krogen igår var den bästa kvällen jag haft på väääääldigt länge.!
Sandrich och jag hade för fest här med cider och shotar, sen drog vi ner på lillebror och våra mål för kvällen var att få ragg,
tss de första vi gör när vi beställt varsin cider lillebror är att springa in i min gamla flört sen väldigt länge tillbaka och hans kompisar^^ satt o prata och hade det allmänt trevligt,fick vääääldigt många drinkar gratis igår kan jag ju säga:P vid halv ett drog vi till hamnplan, för att gå vidare till olearys där vi halsade varsin cider innan vi gick tillaka till lillebror, på lillebror träffade man massor av kul folk man inte sett på länge, så de blev en cider där. Dansade typ sexydans med våra ragg, Sandra med Tommie och jag med R :P och Tommies lillebror bjöd på massor att dricka:P vid 2 ungefär gick vi på mcdonken sen hem, och vad fan är oddsen att när man går hem kl lite över 2 på natten så träffar man sitt ex som precis kommit hem från fide.Asså de va helt sjukt, hade vi bara gått lite senare hade vi sluppit det.

Men krogen igår slog fide sååå jävla hårt. ;)

Nu tror jag att jag ska somna om, blir en hård kväll ikväll igen.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0