Ich libe dich<3

Först idag var jag på stan med Mimme, Unn, Johanna och Lotta:) sjukt vad jag saknat er flickor<3
sen hem och duscha för att bli hämtat av baby, kollade på arbetsbyxor till han, gick inte så bra för vi hitta inga.:P
Sen åkte vi till follingbo kalkbrott och bada med Tove, bullen, boxarn, nicklas,hannes och totte:) verkligen skönt efter en sån varm dag^^
Efter det var det meningen att jag och babe skulle se Transformers 2 men Totte, Hannes och Nicklas ville med, så vi fem gick och såg den, den va väl lite bättre än 1an. hade nog gillat den mer om jag inte var såå jävla trött:p
Sen körde baby hem mig, och jag ville verkligen inte att han skulle åka, fick iallafall mysa lite med honom innan han va tvungen att åka:)



Du är det bästa som hänt mig på flera år,
när jag är med dig blir jag så glad,
det finns ingen som du.
du är verkligen helt speciell och underbar
och jag är så jävla glad att jag inte gav upp dig.!
Du har verkligen fått mig att bli så kär i dig att det är sjukt.!
Och tro mig när jag säger att jag älskar dig, jag brukar annars spara på dom orden så det betyder mycket för mig att säga det till dig.!
Du är värd endast det bästa här i livet.

Vi har gått igenom ganska mycket och vi kommer klara det här med, det vet jag:)

Jag tror på oss,Jim<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0