Jobb, Pontus och Linn

Jobbade idag, fyfan vad kul jag hade med Aaliyah, skrattade fan hela dagen:P
Sen har jag lekt med Pontus och badat:) Nu ska vi kasta igång en film och kela med katterna som ligger breve oss i sängen ^^
Tack Pontus för att du fanns där och tröstade mig när jag fick min gråtattack förut idag.!
Du är guld värd<3


Linn, Jag saknar dig så jävla mycket idag, har inte gått en minut utan en tanke på dig.
Jag älskar dig Babygirl, Och saknar dig mer än ord kan beskriva<3:(


Handling betyder mer än ord säger man,
dina handligar fick min värld att stanna,
jag slutade andas, den dagen i november.
Ditt minne kommer alltid sitta svetsat bakom mina ögon,
den dagen dom begravde dig lämnade jag en bit av mig själv under din fucking sten
Jag lämnade en bit av mitt hjärta där.

Den dagen blir alltid igår för varje år, för varje minne som vi inte hann.
Ibland gör jag sakerna vi alltid sa att vi skulle göra, jag har varit på så många ställen du aldrig hann besöka,
du borde hunnit.
Så många du skulle älskat.
Jag har skrivit om dig med ord, med tårar,
med skrik.
Över femhundra sidor bara för dig, om vad du tog den natten,
vad du lämna bakom.
Allt det jag önskar att jag gjort, sagt, allt du inte hann.

Sjutton är ingen ålder, lika lite som du var redo.
Vägrar tro att du faktiskt ville gå, att du var klar.
För du var inte klar med livet, du hade planer,
vi hade planer, ett liv att börja leva.
jag ville stanna tiden, fastna i den dagen,
fastna i minnet av vem du var.
Av allt vi gjort, önskar jag sparat dina ord någonstans, om jag bara hade vetat hade jag haft ett bibliotek nu,
dina ord. 
du fick mitt hjärta, du fick så mycket jag aldrig glömmer.
Kommer aldrig sluta älska, även om jag inte tror jag någonsin kommer kunna förstå.
Det var meningen att du skulle bli gammal.
Det var meningen att du skulle hinna ha tiden, sjutton år är inte tillräckligt,
sjutton år har man inte ens hunnit smaka på livet.
Ibland gör det fortfarande ont att säga, du är död, hon är död.
Vi räknar inte längre dina födelsedagar,
vi räknar dödsdagar,

på något sätt blir det aldrig rättvist.
 Jag saknar dig så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0