Kryssning.!

Kryssningen var kanon, jag tror inte jag va nykter många timmar alls:P
Tisdag: Sthlm och shoppa tills kryssningsbåten gick. Kom på båten, åt mat och började dricka, syster och jag blev ganska fulla och stogtyp på dansgolvet till halv 3 eller vad klockan va.!
Onsdag: Heldag i Tallin, drack under hela dagen,tatuerade mig:D cider och drinkar, på båten igen äta mat och sen va de fullt ös igen, träffade massa trevliga killar vi pratade/festade/dansade med hela kvällen. steffie va nog lite intresserad av en av dom, medans jag bara ville vara full och glad utan att tänka så mycket alls. jag va inte ett dugg intresserad, vilket dom nog störde sig på :P
Torsdag: Frukost, av båten sen en hel dag shopping i sthlm, köpte nog för lite mer än 8,000 kr:p
sen på gotlandsbåten där man träffade Jennifer som jag och steffie började dricka med så först nu börjar jag bli trött:P

Min planering framöver ser ut såhär:
Begravning
Rockfest i rute på lördag
Åka bort igen
Komma hem
Fylla år
KROOOOGEN:D



Jag tror inte ens att du gör ont i mig längre, saknaden känns knappt och jag börjar undra om jag verkligen var redo för att älska någon igen? på något sätt älskar jag dig för du är en underbar människa men jag tror jag älskar dig på fel sätt. jag känner mig bara lättat. bara saknar allt bra vi hade och har lätt för att gråta när jag tänker på det. jag är inte redo för att träffa dig ännu men kanske prata. jag vill inte förlora dig helt. men jag är glad att du bröt upp allt för jag vet nu hur fel det var att gå in i något när jag inte var redo och om du någon dag vill försöka igen senare så kommer jag vara mer redo då.!
Du förtjänar bara det bästa i livet.!
Du är en underbar person och jag skulle väldigt gärna va din vän och träffas och festa eller bara umgås.!

Kommentarer
Postat av: Millan

Vad bra att du har haft de kul.. =)

2009-07-10 @ 11:06:42
URL: http://minmillan.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0