Malin och Martin

Vaknade bakis idag igen:P 5 min efter jag vaknat ringer Malin och undrar om jag ska med henne och luncha med Henne och Martin, och självklart är jag på. så bara klä på sig och försöka göra sig i orndning på typ 5 min XD
Vi åt på Trossen i hamnen, efter det ville martin ha en glass så han köpte de så gick vi förbi Kallis och hamnade till slut i almedalen. Myyyyys:)

Satan vad Kallis de blir nästa vecka;) Najs som satan.

I morn ska jag köra så mycket bil som möjligt för att inte göra bort mig på körskolan på torsdag:P



det är bara den själ
som blivit omfamnad
av ett förstånd med armar långa nog
att hålla om den svåra känslan
 som vet vad man får igen
när man ger sig själv allt annat
än det man vill ha


när mina steg en dag vill gå ifrån mig
ska jag lura hela världen med en sanning
men jag kommer förmodligen aldrig
vara beredd på att möta mitt öde
och jag kan nog aldrig jobba ihop ork nog
till att streta emot, säga nej,
 till det rödljus som vill in i mig

jag har en inre röst som säger
att det är okej att stötta de val
som beslutar sig för att inte
välja rätt
men det finns också en röst hos mig
som försöker göra sig hörd
genom att tiga

vem kan läsa mig som en öppen bok
när jag vägrar låta någon vända blad


jag är ett brev postat utan frimärke
så säg mig,
vem tröstar den som kommer åter
utan sig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0