Nothing can stop me now

And they say that a hero can save us.
Im not gonna stand here and wait.



Jag vägrar må dåligt igen, nu ska jag på kryssning och bara supa skallen av mig, sen är de snart min 18års dag då blire kroooogen:P
Känns som jag kommer bli alkis i sommar men de skiter jag i för nu ska jag fan ha kul.!
Jag orkar verkligen inte deppa över en kille. även om han va den bästa killen jag någonsin träffat.
det kommer bli skit jobbigt att inte få träffa han men jag får överleva och umgås med massa vänner istället.!

Jag åker i morgon bitti och har inte mobilen med mig bara så ni vet<3


du brottade ner
mig kittlade mig över hela kroppen.
drog en lång linje av saliv med tungan.


                                            Du tänkte kanske inte då på
                                            att salivet skulle tvättats bort.
                                            gång på gång.


Du låg tätt intill mig och andades i mitt hår
tills det blev fuktigt.
kunde inte somna, eftersom jag räknade dina andetag.
när jag kommit upp till tretusenfemhundranittiotre
förstod jag att du inte skulle sluta andas.
och somnade till dina andetag.


                                           Det jag inte tänkte på då
                                           var att det var mycket svårare
                                           att somna till dina andetag
                                           när dom är för många kilometer bort.


du skrev ditt namn i mitt hjärta,
tätt intill mitt.
skrev föralltid och ringade in med ett hjärta.


                                           Du tänkte kanske aldrig då på
                                           att jag skulle lyckas få bort alla minnen av dig
                                           förutom där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0