Oj herregud.!

Vad roligt att någon "host" har kommenterat att jag är en fjortis MUHAHAHA
ursäkta mig men de va så kul att läsa.!

Så idag har jag vaknat och jobbat, fyyy fan, har rast nu men ska fortsätta snart igen, funfun.!


Good luck med S lilla vän, för hon är ju inte alls en slampa som håller på med dig och andreas samtidigt? och vad var det du sa om henne när vi va tillsammans? hmmm, typ, hon är förliten, hon är jobbig, hon är ful, hon är störd och tusen saker till?.
ojojoj lilla gubben du har verkligen visat ditt rätta jag, jag är bara jävligt lack på att jag inte såg det tidigare.
Slösade bort den tiden på dig va inte värt det.!
Din förlust.;)





Du är död för mig nu.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0