Puuuh

Gud vad jag är trött.!
Sitter och väntar på Pontus han ska komma hit och pigga upp mig lite, känner mig lite nere efter besöket på sjukhuset idag.
Gammelmorfar är verkligen inte bra nu:(
Det känns verkligen inte bra, han har inte långt kvar att leva och jag tycker så synd om Gammelmormor:(
Ska ner och sitta lite vid honom i morgon med.!


orkar inte skriva mer nu så de får bli en lista.!
Tryck neråt 5 gånger och öppna smset och läs. Det blir svaret på fråga, och ytterligare 5 ggr för nästa.
1. Vad säger dina vänner om dig när du inte är i närheten? Det är bra, jag har försökt ringa dig babe, men du har inte svarat:(
2. Vilken raggningsreplik faller du för? Hej:) hur är det med dig idag då?^^
3. Vad var det första du sa i morse? Hej vaknade nyss så jag hinner inte gå med idag:( Puss aaliyah
4. Vad är det sista du kommer säga innan du dör? Vad händer?:)
5. Vad säger personen som gillar dig mest, om dig just nu? Inte mycket har bara varit hemma typ, själv gullet?:)
6. Vad säger du under förspel? Okej jag kommer förbi sen, vet ju vart du står;)
7. Och efteråt? Bra.!:D vi måste ut igen jao:P
8. När du får barn, vad är deras första ord? Heh okej bra Gumman:)
9. När de är tonåringar, vad lär du dom? Nej jag jobbar på tisdag:( men jag vet att du vill;)
10. Vad säger du när du inte är sugen på att ha sex? Jo Skål:D
11. Vad är det första du säger till din mamma/pappa på morgonen? Bra. Vi måste träffas snart igen Puussss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0