Tack vännen.!

Yeees så till dagen då?
vaknade ganska sent, men kom iväg till stan ändå till slut:)
Väl där så körde jag runt lite sen fikade jag med bästa pontus på högklint, satan vad minnen de väckte.
Jag fick sitta i hans armar och gråta, jag behövde inte ens säga något han visste exakt vad som va fel.!
Det är så skönt med han att han vet hur jag mår genom att bara se på mig.
Jag satt där i hans armar och bara gråt i säkert 1 timme innan jag kunde prata med honom.
han förstog mig precis i allt jag sa och visste exakt vad han skulle säga för att få mig på andra tankar.



Pontus du är en underbar vän verkligen<3


Sen hem och träffa dennis och millan, åka och bada:)
Pimpade bilen lite:P

Och i morgon väntar lilla uppkörningen och jag är nervös som aldrig förr^^ men jag är bäst på att köra så de kommer gå gallant:P
Och idag är de en vecka kvar tills min födelsedag:D



Varför känns de som att du har vänt alla emot mig?
Jag fattar att jag gjorde en hel jävla massa fel.
men både du och jag vet att jag behövde dom vänner jag fick under tiden med dig
Ändå måste du snacka skit och vända dem emot mig?
så jävla onödigt gjort, ännu en andledning till att jag har de bättre utan dig.!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0