Thihi

Har lekt med Pontus idag igen för han va ledig:)
Har sån satans träningsvärk efter jobbet igår dock:/:P

Vi åkte och bada på vårat hemliga ställe, fett skönt för de va bara vi där^^
Han är tokig när de gäller att skvätta vatten XD
Hans flickvän ringde och ville komma ut så hon kom men stannade bara i en halvtimme typ.
Vi har alltid så kul vi tre:P
Vi åkte och köpte mat sen hämtade hans hund sen åkte vi tillbaka och badade:P
de började regna lite men de sket vi i, kastade bara in grejerna i bilen sen fortsatte vi bada:)
Sen körde han hem mig för han ska jobba ikväll, precis som jag^^

Planering:
Tisdag: leka med unn:D
Onsdag: Fylla år + Krogen
Torsdag: bakisdag med sandra
Fredag: FidePuben
Lördag: Krogen
Söndag: bakis
Måndag: åka från ö jäveln.!


Du ska veta att jag inte
skriver längre ditt namn
1000 upphöjt i en miljon gånger på min vänstra arm.
Nej, det är över med sånt trams.
                      (som du förklarade att våran kärlek var)
Och så ville inte mina bläckpennor mer igår.
Och jag hade ristat in ditt namn i min hud,
mitt hjärta
och allt mitt.
Men jag har slutat med det.
Just för tillfället finns du inristad i mina tårar och inristad i ensamheten. I min ensamhet.
Men jag är ganska van att rista in folk i mitt liv.

Förutom att alla inrisktningar som hade med dig och göra faktiskt var på riktigt.
 Med riktiga känslor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0