Waaarh

Pontus som skriver idag:p

Tja.!
Idag har Jennifer och Jag (Pontus):p varit i stan, hon har letat som en tok efter skor, och tvingade mig tillomed att köra till tofta:O men eftersom hon är så söt så gjorde jag självklart det:D
Sen åkte vi hem och fixade med hennes bil, blev skit snyggt (host)
Sen lagade vi mat och såg på film, och nu ska hon tydligen duscha den lilla stinkisen :p
nej skojade, hon luktar alltid gott:)
 Over and out Från Jennifers Plåga:P



Jennifer som skriver nu:P
Haha snyggt där, Pontus beskrev min dag ganska perfekt:P
Nu ska jag då duscha sen ska Pontus och jag åka och förhoppningsvis bada, vi ska i allafall grilla vad dom nu heter börjar på M, ^^ och så ska vi äta massor av choklad som han köpte till mig min lilla gull Pontus XD
I morgon blir det jobb mellan 11-17, Naaajs;)


Pontus är min bästa vän <3:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0