Wiiiih

Leker med Pontus, eller leker och leker.
Han jagar mygg medans jag skrattar ihjäl:P
Tur du kom och muntrade upp mig bästavän<3


I morgon är de då såhär att Pontus kör in mig till stan så ska jag till lassis och träffa Gammelmorfar som inte mår så bra, efter det ska jag leka med fia:), de va längesen så det ska bli kul^^
På fredag ska fia och jag på fidepuben, och jag hoppas så starkt på att jim inte ska dit(!)
oups Pontus såg de där och sa precis : Det spelar ingen roll om han är där för han är en skitstövel som inte ser hur underbar du är, så du ska bara skita i han och ha kul.!
haha pontus du är för söt ibland^^

Planering:
Torsdag: Lassis sen fia
Fredag: Jobb? Fidepuben me fia
Lördag: Krogen med brudarna+ Pontus?
Söndag: Bakis?
Måndag: Utflykt med Pontus
Tisdag: vet inte?
Onsdag: Krogen

Linn föralltid i mitt hjärta<3




Vad kul med så många läsare:)
Vad gör ni ikväll?:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Hur många läsare harru? :)



Alltså .. Jag vet inte, kan bli kubb VM också "/

2009-07-30 @ 09:50:12
URL: http://ringbomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0