Åt helvete med allt.!

Jag vet inte vad jag gör för fel hela tiden?
jag trodde jag blivit en bättre människa och vad händer då?
jo alla jävla rykten hinner ikapp IGEN!

jag är så trött på det här,
vad jag än gör så blir det fel, hela jävla tiden. finns det något bra jag gör?
kan jag få någon människa glad genom att bara finnas?

ska jag sluta existera för att ni ska må bra?
tydligen.!
Jag funderar i allafall starkt på den där flytten jag skulle gjort i höst,att göra den ändå.
Vad har jag kvar på den här ön förutom en massa jävla rykten som kommer och hugger mig i ryggen hela jävla tiden

Jag försökte verkligen, det gjorde jag,
Jag ville att någon skulle gilla mig för den jag är.
men det är för mycket begärt.!
Jag måste tydligen ändra på hela mig igen,
jag ska bli en helt annan människa, men frågan är om det gör någon skillnad?

kommer någon gilla mig då ens?

Är det så jävla konstigt att man känner sig världelös`
?
Jag hatar mig själv just nu, och jag vet verkligen inte vad jag kommer göra
så om jag gör något dumt.
Förlåt.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0