Barnvakt.!

Sitter ensam i lägenheten och väntar på att lilla Theo ska komma hit vilken stund som helst^^
ska passa honom en stund sen ska jag och mamma nog handla idag:)

Sen blir det att gå på stan med babyface :D
Jag hoppas första dagen på jobbet går underbart baby<3



Vi sågs igår & jag tänkte väl aldrig på hur mitt hjärta skulle ta ett extra skutt
& på något sätt brast det i bröstkorgen för jag insåg plötsligt hur mycket jag hade saknat dig på den lilla stunden. 
Jag ville bara krama om din hand & aldrigaldrig släppa så jag kunde ta med dig hem.
Då hade jag aldrig mer varit rädd, om jag alltid hade dig så nära som möjligt.

Det är ju alltid just du som gör det där magiska - det är ju alltid just du som får mig att må litelite (mycket, mycket) bättre

Och du inser inte hur vacker du är
hur du kan få mig att le när det är som svårast
hur ledsen jag blir när du är ledsen.
jag skulle vilja plocka ner stjärnor från himmelen åt dig
jag skulle vilja ge dig allt.
men du är värd så mycket mer än så.



Hunny <3 Kitty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0