Helvete.!

Roger. Nej det får inte ha hänt.!
Varför? enbart för att jag är lycklig nu så kommer det här.
jag orkar inte, jag vill inte.!
Helvete.
Jag förstår inte? det va inte din tur, du va så pigg och glad, vad hände?
Du har alltid funnits där för mig ända sedan vi flyttade till othem har jag kunnat prata med dig.
Du har varit en stor vän och nästan som en fadersfigur för mig.
jag har lärt mig så mycket av dig och jag kommer fortfarande ihåg vad vi tummade på.
Du och jag, sena kvällar med the och film.
Jag kommer verkligen sakna
dig.
Och som jag sa, jag trodde jag skulle dö först och vänta på dig,
men nu Roger, nu får du vänta på mig.
Det finns så mycket jag vill skriva om dig för du va så bra.!
Men jag orkar inte riktigt, du och jag vet hur bra du var, vi vet hur vi hade det.
Det är det enda som räknas.!
Du är älskad och saknad.

Vila i frid<3


Baby, tack för att du finns, jag älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0