Högklint.!

Babyface hämtade mig efter han slutat igår, vi åktener på stan sen till otem för att sen åka in till stan igen:P
åkte och köppte sallad på icamaxi sen hem o mysa med flm^^

Senare på kvällen åkte vi till högklint och bara satt där, de va verkligen något vi måste göra om:),

Nu sitter jag i hans lägenhet och kollar på beck. baby du skulle lämnat nyckeln i morse för nu är jag fast här tills du kommer hem:P fast de kaske va din plan :P?
hur som helst, jag har på mig hans tröja som luktar han:D och så snodde jag hans mjukisar och bara för at jag kan så tog jag has armband med^^


mamma kommer i allafall hit med mat snart så jag kan äta lite:P
Ooo jag vill att du ska sluta nu baby<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0