Mihihih

Åkte till stan idag och fikade lite med bästa Pontus:)
pratade om livet och kärleken och allting, det var trevligt^^


Efter det hämtade baby mig och vi åkte hem till han och såg på film, sen la vi oss i sängen och bara myyyste^^
han fick sin studentpresent och jag hoppas han gillade den, den va fin på han i allafall:)
Ooo jag älskar dina kyssar babyface:)



vet du om hur mycket jag gillar
dina läppar mot min nacke
och sättet du kysser mig på
hur dina händer rör mig varsamt
och sakta låter dom smeka min kropp

Jag älskar sättet du andas försiktig över
min mun när vi har sex och hur du retas
stannar upp endast för att få mig att be
om mer och du ler alltid sådär
 himmelskt vackert
dina ögon är det
vackraste jag skådat och
doften du lämnar på min kudde är
det bästa jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0