Skriven i mars

Jag är inte perfekt
Jag är tankspridd och glömmer bort vad jag tänkte så fort jag
blir avbruten.
Jag velar fram och tillbaka i en evighet innan jag bestämmer mig
(om jag nånsin gör det)
Jag tänker för mycket och pratar för lite,
 jag drömmer för mycket och gör för lite.
Jag blir oförklarligt ledsen över ingenting och beter mig avsåndstagande
och
otillgängligt fast jag egentligen bara vill att du ska
krama mig
riktigt hårt så att allt blir bra igen.
Men jag sjunger barnsånger för dig när jag är lycklig,
jag försöker förstå när du pratar om bilar och naturvetenskapliga ting,
jag slår kullerbyttor i uppf
örsbackar och
skrattar åt poänglösa skämt i en kvart.
Jag ligger och kramas med dig i sex timmar på rad så
ofta jag får tillfälle
Jag lyssnar när du pratar, jag vaknar före dig
och tittar på dig flera minuter bara för att du är så
jävla vacker
och jag är alldeles idiotiskt såpbubbellyckligt tokgalen i dig!


Det handlar om att ge någon sig själv utan att tveka en sekund, och att andas genom varandras munnar
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0