Minnen.!

jag skickade ett SMS till himlen;
 jag saknar dig, snälla kom hem igen okej?
 jag fick aldrig något svar
 "SMS väntar"
älskade ängel;
har ni ingen täckning i himlen?


Linn jag saknar dig så förbannat mycket,
jag försöker hela tiden att inte tänka på dig.
Det börjar bli bättre,
snart har det gått fem år och jag kan verkligen inte fatta
hur tiden flygit iväg.
Men du är min ängel och du har alltid varit min bästa vän.
Jag har träffat en underbar kille nu,
du vet en sån som du ville att jag skulle träffa`.?
Som tar hand och mig och bryr sig på riktigt.!
Du skulle verkligen gillat honom, Linn.
Ibland önskar jag bara att det var jag som försvann och inte du.
Jag älskar dig



Babyface<3
Du är helt otroligt jävla underbar
och när jag är med dig kan jag va mig själv.!
Jag känner att mitt skratt och min lycka
är på riktigt nu.
Tack vare dig så är livet underbart.
Jag trodde aldrig vi skulle komma varandra så nära.
Du vet saker om mig som många andra aldrig skulle få veta
Du vet när vi va på högklint och bara satt där.?
Jag ville frysa tiden, jag ville sitta med dig där i flera timmar
och bara ha dina armar runt mig, prata med dig.
Jag blir verkligen glad av att vara med dig,
och fårö var underbart.!
Du är bland det bästa jag har
och jag vill aldrig förlora dig

<3



Jag skulle göra allt för dig, vet du det?
Allt skulle jag göra för att få vara dig nära.
Jag skulle lägga mitt liv i dina händer,
om så bara för att få se dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0