24 November

Nej jag vet jag har inte skrivit på en vecka, men jag har varit bortrest och efter det har jag verkligen inte orkat sitta vid datan.
Det har varit för mycket i mitt liv just nu, för mycket negativt och inget jag vill beblanda mig med.



Linn, just nu behöver jag dig som aldrig förr.
Jag känner mig så svag, med dig va jag alltid stark, du gjorde mig stark.
Jag behöver din styrka nu, din vilja.
Du va så envis och jag vill med vara det.
Utan dig är jag ingen, hur jag än har vridit och vänt på mig själv,
försökt att ändra på mig själv för andras skull.
Det går inte, med dig behövde jag inte det och jag saknar det.,
saknar att vara mig själv bland folk,
Jag Vill inte vara utan dig. jag vill verkligen inte.
I går va det den 24 November, Exakt 5 år sen jag fick veta vad som hänt.
Att min älskade älskade underbara Du försvann från mig.
Jag har gråtit så mycket, jag har varit så arg,
och alltid har jag trott att det ska bli lättare men varje år gör det lika ont.
Du fattas mig älskling<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0