ÅÅÅKKKER:D

Åker som som sagt idag.går vid 5 men jag har MASSOR att göra innan.
Packa klart
, ställa ut massor av kattmat+ vatten, lämna hundar vid ingela, låsa bilar och bodar+ min o steffies stuga, hämta skor på posten?. + baka.
Kommer bli en stressig dag, men väl värt det!

åker först till kalmar och bor på hotell. sen på fredag åker vi till karlskrona och umgås med mormor och morfar, ska bland annat bowla, äta och dricka några öl. vidare mot falkeberg efter det och bo på hotell där, lördag blir det ullared HEEELA dagen:P sen åker vi till jönköping, dricker några (?) drinkar på hotellet, sen upp söndag och shoppa? i jönköping för att åka vidare mot oskarshamn och båten hem,!

Jag kommer inte vilja åka hem till skit ön igen:(


JAg ka försöka uppdatera så mycket jag kan, vet att jag har internet på minst ett hotell iallfall:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då ses vi när du kommer hem.

2009-11-19 @ 11:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0