Jag tänker på dig ofta!

Jim..

jag brukar tänka på dig ibland,
på dom där nätterna vi ägnade tillsammans.
(fan vad jag mådde bra då,jag log i själen,i hjärtat, i huvudet, hela kroppen log, men mest munnen, det var så synd att dina föräldrar inte såg det)
jag undrar om jag fick spola tillbaka tiden
(även fast jag vägrar att tänka så,för man kan inte spola tillbaka tiden)
så undrar jag vad jag skulle ändra.
jag kanske skulle pussa dig några extra gånger, kramat dig längre, och frågat om jag fick din tröja som minne,
(töntigt?, ja , kanske, men det var lite kärlek också)
vad skulle du göra?
även fast det kanske inte betydde något för dig,
betydde det något för mig.
(och jag kan inte riktigt sätta finget på varför?)
jag undrar hur det kunde vart nu, om inte din föräldrar tvingade dig att välja,
skulle du fortsatt prata med mig? skulle det vara något serisöst då?
jag går och ältar dom där frågorna fram och tilbaka,
men kommer inte på nått svar.
( och kommer inte komma)

jag vill gärna kunna glömma & radera som du verkar gjort,
men ändå så är jag glad att jag har dom där minnena med dig.




Vem är anonym?:)
Kan säga att jag inte tänker tala om vem det är för då börjas de bara snackas en massa skit, så det är hemligt ett bra tag till:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du, Har du aldrig tänkt på att Jim har en egen vilja och egna känslor och som dessutom är tillräckligt stor för att att fatta sina egna beslut?

GET A LIFE!!!!!!!

2009-11-10 @ 00:51:39
Postat av: jennifer

mEN SNÄLLA BARA GE UPP, JAG VILL INTE HA NGT MED HAN O GÖRA, OCH DEN HÄR DIKTEN ÄR TYP NÅGRA MÅNADER GAMMAL. skaffa ett liv själv FEGIS! och nej han är lite för feg för att fatta egna belit, han måste ju fråga lilla mamma först.!

2009-11-10 @ 11:09:52
Postat av: Anonym

SLYNA!!

2009-12-06 @ 13:51:30
Postat av: Anonym

hHahahahah

2009-12-06 @ 13:51:58
Postat av: jennifer

men ge dig din lilla människa, jag tar inte åt mig av ett enda ord du skriver, du är bara så patetisk. JAG VÄXTE UPP TILL SKILLNAD FRÅN DIG SOM ÄNNU VERKAR VARA 2.

2009-12-07 @ 02:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0