Ni gör ont

Varför hamnade jag i mitten av allt det här?
Jag vill inte ta någons sida för båda ni är mina vänner och jag orkar verkligen inte bråka.
Jag trodde dom flesta i min ålder, dom flesta av mina vänner växt ifrån skitsnack, men tydligen inte.!
Det ni två gör mot varandra skadar mig. Det får mig att må dåligt.
Så dåligt att jag bröt ihop på dansen idag. Jag gråter aldrig offentligt, men ni två, ni fick mig att gråta.
Jag hatar att snacka skit och jag hatar folk som gör det, det är så omoget.
Och att två av mina bästa och närmaste vänner skulle snacka om varrandra och sätta mig i kläm mellan dom, det skulle jag aldrig någonsin trott om er.
Det gör ont det ni håller på med, för just ni har jag ingen av er som vän tills ni reder ut det här.


FAN vad skönt att jag lämnar gotland på torsdag, fyfan vad jag kommer njuta av att vara borta från den här jävla ön, hur fan kan folk kalla den för Paradis ön?
Dumma jävlar!



Linn,
jag saknar dig så,
sådär tårdränkande, hjärtskärande
(du vet i can't sleep 'cause my pillow is to wet
och det är sant)
alltid snurrar mina tankar runt dig
tro mig, ditt namn står på mer än tio ställen i mitt hjärta

jag saknar att skratta med dig så länge att vi inte ens minns varför vi skrattade långa nätter av skratt, tårar och diskussioner om varför dom ändrade busspriset till 9kr från 8

jag kännde ingen så bra som jag kännde dig
du visste vem jag var
ut och in

och det är ju egentligen det som är meningen
att hitta en vän som tycker om dig
du vet, no matter what
Du fattas mig älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0