November

November är här och jag är sjuk som aldrig förr:/
Spyr blod, hostar, har feber, orkar inget. FYY!

Resan är bokad så jag hoppas jag är frisk tills dess.!




Anyway, Linn jag saknar dig, snart är det dagen inne och jag fruktar den.!

Jag kan inte förstå att det snart är 5 hela år utan dig,
5 år av smärta
5 år av saknad
5 år av sorg!

Det enda jag önskar mig i julklapp är att få se ditt leende igen,
få känna dina kramar och få prata med dig om allt mellan himmel och jord igen.
Om det så var för sista gången, jag skulle kunna byta bort alla mina födelsedagar, jular och allt bara för att få en enda dag till med dig.
Få tala om för dig hur vacker du va, hur du fick mig att må, hur du fick mig att le och hur jävla mycket jag älskade/ älskar dig.
Jag minns en gång precis i slutet, du berättade för mig att jag va vacker, men älskling vet du?
jag börjar tvivla, för vacker det var du och det finns ingen chans i världen att jag skulle kunna bli så vacker som dig.
Jag kommer aldrig få tillbaka dig, jag kommer aldrig få höra ditt skratt eller känna din värme igen.
och bara tanken på dig får mig att gråta.
både av glädje och sorg.
För alla våra fina minnen som ingen kan ta ifrån mig är bland det vackraste jag har.
Du va det vackraste jag hade!
Älskade älskling, jag saknar dig så fruktansvärt mycket.
Jag älskar dig mer än någon någonsin kommer kunna älska en annan människa.!
Baby du var min värld, min dag, mitt allt!
Och allt jag önskar är dig tillbaka,
du fattas mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0