Wiii

Nu kan jag äntligen tala om vad om hände idag.
MAMMA OCH KJELL GIFTE SIG:D
och jag är så himmla glad för deras skull^^



De ställen på min kropp som lyser vita i mitt mörka rum
De ställen som inte ens solen fått smeka, bara du
Det stället som du kysste så ömt men som fick mig att falla så hejdlöst
Det stället där jag släckte din brinnande fackla i mina fuktiga saltvattensströmmar
de ställen som mjukt blir knottriga och hårda då dina fingertoppar cirkulerar runt dem
De som höjer sig när du andas på dem
de ställen som inte ens solen fått smeka, endast du
det är dom som saknar dig

...inte mitt hjärta



Kommentarer
Postat av: :D

Grattis till dom :D

2009-12-01 @ 00:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0