är jag över dig än?

säg aldrig nåt annat än att jag älskade dig
från dag ett
till dag etthundrafemtiosju
och alla dagar där emellan

säg inget annat än att jag försökte
men när du var år ifrån mig
när du inte längre såg mig
så blev det ganska ensamt

men jag är inte arg för att du gav upp
jag förstår dig
mer än du tror
men jag är ledsen för att det blivit som det blivit nu
att vi två som en gång var en
är mil ifrån varandra
och även om vi ville
så kan vi nog inte beröra varandra längre
vi är inte längre kapabla till den lyckan vi en gång hade

och även om vi två kanske aldrig skulle fungera ihop igen
(åh vad jag önskar att jag har fel)
så vill jag inte se dig lycklig med någon annan
för jag vill aldrig se dig älska någon annan
mer än du älskade mig
jag vill aldrig se dig dela den lyckan vi hade
med någon annan än mig

kan du förstå det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0