Du är falsk tjejen.!

jag säger det här nu
och jag menar det så in i helvete

men lova
att aldrig
aldrig nånsin vända det emot mig

men
du får vara precis som du vill

och jag stör ihjäl mig på dig
alldeles för ofta
och dina ljud och dina uttryck
och hela du din röst orden
(och om alla är ett pussel
är nog jag ena hörnet och du det andra)

och jag säger det här nu och aldrig mer

och ta inte upp det i nån diskussion eller i nåt artigt gräl
(som vi har ibland fast vi inte erkänner det)

att
du får vara precis som du vill

och jag menar det faktiskt
så in i helvete
det här är vad jag står för nu





BABY KOMMER TILL GOTLAND IKVÄLL:)


Jag har saknat dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0