It hurts every day Babygirl<3

Jag tänkte på dig häromdagen
När jag låg i mitt
badkar
och såg upp i taket

Tänkte att om du hörde mig
så kunde du höra min
ursäkt

Att jag inte var
envis nog
att fråga hur du mådde
varje dag
Trots att du var såpass
avisande

Jag tror att jag egentligen visste
hur mycket du ville

Och att det bara var en tidsfråga
innan du gjorde
slag i saken

Allt prat som jag visste
innerst inne
inte bara var tomma
ord

Din energi utstrålade
sorg
och självdestruktivitet
En personlighet kluven av samhällets
vassa tungor

Du var den som inte
klarade av att se sanningen
Du var alltför renhjärtad
för att stå ut

Nu är du borta
Och jag står ensam
kvar

Tillsammans hade vi nog
klarat av
vardagens tristess

Men det är försent
Du har redan lämnat
jorden

Jag saknar dig
Varje dag
Och det tror jag att du vet om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0