Rubrik obligatorisk

Till "Bara Jag"
Det kostar mig ingenting om jag går genom försäkringskassan,
Eftersom dom kan påverka min jobbförmåga i framtiden så betalar dom det åt mig.




Jag saknar skolan
där vår tid var tillsammans
och jag saknar våren
parken där cidern smakar som bäst
och kära Linn, jag saknar dig

jag saknar glassplittret som gjorde våra liv enade
men mest längtar jag
efter att återigen
känna din varma hand mot mig kind,
då du säger att allt kan bli bra igen

då du säger
att inga mil kan skilja oss
inga människor kan splittra oss
vi är för evigt

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hoppas att allt är bra med dig tjejen? :) <3

2009-10-14 @ 13:41:33
URL: http://sophiesjoberg.webblogg.se/
Postat av: sophie

härligt att höra :) Jora de är bara bra med mig, lite trött bara. Haha!!! Hur går det med Alexander då? :) <3

2009-10-14 @ 15:19:59
URL: http://sophiesjoberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0