Theodore<3

Theodore, håll huvudet högt av stolthet
för att du är du och för att ditt jag är vackert
Bli någon för dig själv, tillåt dig att vara unik
Ge dig själv utrymme att växa,
likt ett frö utvecklas till en blomma
Behåll dina vingar, ängel
du behöver dem
Jag är din beskyddare närhelst du behöver mig

Theodore, du är huvudpersonen i ditt liv
Bli aldrig så kär att du lämnar över dig själv till kärleken
Förlora inte dig själv
Har du inte dig själv har du ingen
Stå alltid på din egen sida, på det stadigaste benet
Det finns en styrka i svaghet, du kommer se den
Jag finns här för att stötta dig när livets vindar blåser hårt

Theodore, lyssna alltid till dig själv
och håll för öronen när människor talar illa om dig
De är bara avundsjuka på din själs skönhet
Låt dina lungor andas in syret som ger hjärtat liv
Dröm om din framtid och den ska bli din
Se det lilla i världens oändlighet
Se dig själv
Jag kan vara din extrahud när du känner dig hudlös

Theodore,
lär känna dig själv
Lär dig att du kan allt du vill
En hel värld väntar på dig därute
och den är din att utforska
Dina blå ögon kan se mer än du tror
Jag kommer att finnas där för dig
med all den kärlek min famn kan åstadkomma

Faster kommer alltid älska dig <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0