We are over

Det har inte alltid vara lätt
att vara dig till lags
& nu kan jag se det så klart
att vi var nog aldrig meningen
vi var nog inte menade som vänner

För allt vi gör är att såra varandra
gång på gång
men du sårade mig sist
& jag har nog aldrig kunna komma förbi det hindret
som uppstod, den dagen du valde att ha ihjäl vår vänskap

Jag har inte känt någonting
på flera månader
Sen dyker du upp & rör till det för mig igen
& vi är åter igen lika med hatkärlek

Jag behöver inte det här
jag är så mycket bättre utan all denna dramatik du ställer till med
Du har till & med din egen scen
Internet kallas den

Här haglar det falskhet i doser som skulle kunna kväva vem som helst
oavsett

Jag ska sova nu
& imorgon är du nog inte en tanke värd
För jag orkar helt ärligt inte längre
du hör till historien nu
& där ska du stanna

Ingen mer nutid för din del
min föredetta vän

I'VE JUST HAD IT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0