Älskade du.!

Så mycket som jag älskade dig och älskar dig har jag aldrig känt förut, Inte ens mot någon av mina pojkvänner.
Det är som dom säger att man inte inser hur bra det var försen det är för sent.
Du insåg aldrig hur bra och underbar du va innan det var för sent, innan jag förlorade dig älskling.
Vad som dock inte är sant är att tiden läker sår.
Mitt sår efter dig är fortfarande lika stort.
Det är svårt att leva utan dig, men jag kämpar på varje dag, för dig Linn.
För något inom mig vill tro att du finns där,att du ser saker som jag ser, känner vad jag känner.
Därför försöker jag alltid göra det bästa utav allting och försöka må så bra som möjligt.
Just för att du inte ska må dåligt när jag mår dåligt, eller se saker du aldrig skulle velat se.
Älskade Linn, jag undrar hur vårat liv hade sett ut om du fortfarande levde med mig.
Om jag fortfarande fick se dig skratta, eller känna din doft.
Om jag fortfarande fick höra din röst eller känna värmen från dina kramar.
Ibland saknar jag dig så mycket att smärtan blir fysisk.
Jag mår dåligt och vill kräkas.
Älskade Linn, jag önskar du fick uppleva saker med mig, jag önskar jag fick uppleva saker med dig.
Att gå breve dig på stan när du alltid kommenterade om andra. och aldrig några dåliga kommentarer.
Dom gav du dig själv.

Jag önskar varje dag att du ska komma tillbaka, och ännu efter snart 5 år kan jag inte sluta hoppas.
Att när jag kommer hem från skolan, eller går i stan eller vad som helst. Att du ska stå där framför mig.
Att jag ska få se ditt leende igen.

Jag tror inte någon kommer orka läsa det här, men det gör inget.
För Linn, det här skriver jag i hopp om att du ska läsa.

Jag saknar dig min babygirl, du kommer alltid vara älskad av mig.
Och du kommer föralltid ha en av de största platserna i mitt liv<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0