Älskling

Linn
Känslan av tomhet gjorde sig påmind idag
Jag hittade låten de spelade
Where are you now
Det var första gången jag hörde den på nära 3 år
Har inte haft styrkan förut
Du fattas oss

Du hade ju hela livet framför dig
Du slets ifrån oss
Så som löven slits från grenarna om hösten
Men de återvänder om våren
det gör inte du
I snart 5 års tid har jag väntat, Linn
Vi har väntat
På att få vakna ur denna mardröm

Jag kommer ihåg hur vi lekte när vi var små
Det var vi mot världen då, Linn
Sedan försvann du
Jag tappade bort dig
vår vänskap gick förlorad
men inte ditt minne
du existerar fortfarande för mig, Linn
du har aldrig varit mer levande


Vi fick låna en ängel
Vår kärlek till dig fick dina vingar
att växa och inta sin rättmätiga plats igen

tills de slutligen bar dig hem



Jag har inte berättat för många om oss älskling,

om hur bra vi var tillsammans, om hur underbar du va och hur mycket jag älskade dig.

Inte många vet hur allt gick till, hur våra pratstunder höll på i en evighet, eller hur länge jag tröstade dig.

Jag kan inte förstå att det snart gått fem år, fem år utan dig älskling.

Mitt projektarbete blir en bok om dig, alla noveller jag skrivit.

Jag önskar så jävla gärna du fick dela min lycka och allt annat med mig.

Jag saknar dig så satans mycket älskling.

Det gör ont i mig, så jävla ont, utan dig.

Vila i frid babygirl<3



Kommentarer
Postat av: sara

vad hände henne om man får fråga? :/

2009-09-22 @ 22:36:48
URL: http://sengstrooms.blogg.se/
Postat av: sara

okej :(

2009-09-23 @ 01:18:09
URL: http://sengstrooms.blogg.se/
Postat av: sophie

HUr har allting gått med JImmy? :)

2009-09-23 @ 10:22:54
URL: http://sveneriksdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0