Babygirl<3

Dom säger att jag är rädd för att få vänner
för att det gjorde så ont när jag förlorade dig
Men det är inte alls så
Det är bara det att ingen kan mäta sig med dig
Har man smakat oxfilé så äter man inte gärna hundmat sen

Du var allt och lite till
allt vackert och underbart som livet och världen innehåller
fann jag i dig,
lite som ett allt i ett schampo
och även om jag snufsar på någons yta
så vet jag att ingen kommer ta upp hålet du lämnade

ingen kommer kunna fylla dina skor ens till hälften
så varför ens försöka?
Nej dom förstår inte det vi hade
det gör nog ingen.

Du är en ängel
och någonstans tror jag att du ska komma tillbaka
och då vill jag inte att någon annan ska stå i dina skor
då ska dom stå där och vänta på dig

precis som jag Linn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0