BabyGirl<3

jag trodde aldrig på vänskapen innan jag träffade dig.
men du lärde mig, du lärde mig allt om hur det fungerade och du lärde mig att lita på människor.
att hålla din hand nätterna igenom gjorde mig hel,
var bara för bra för att vara sant.
jag förstog aldirg att det var på rikigt, först.
du visade mig att i din famn var jag trygg och ingenting kunde förstöra mig där.
så länge du stog vid min sida var vi oslagbara.

att vaka över dig när du sov,
eller veta att du fanns för mig
och torkade mina tårar när som hellst,
fick mig att le.

du har sett mig falla och hjälpt mig upp,
du har funnits där när jag förtjänar det som
minnst och vi har slagits mot det onda tillsammns.

du är vännen jag drömde om att jag aldirg kunde
få, vännen jag kunde döda för.

det räckte med en blick och du såg vad jag tänkte,
vi talade om allt, var som hellst och när som helst,
du va helt underbar

& jag, jag va så jävla lyckligt lottad helt enkelt.

Jag saknar dig Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0