:/




Babygirl jag har tänkt så mycket på dig idag:/


Jag tänker på dig ofta
att det måste vara ruskigt ensamt
för dig
där uppe bland molnen
jag tänker ofta
på att göra dig sällskap
men jag finner aldrig riktigt modet
att slutföra det
eller så blir jag stoppad i sista minut
av någon som säger
att dom älskar mig
men jag vet
att ingen älskar mig lika mycket
som du gjorde
när du levde vid min sida

varje 24 November tänder jag ljus
och tänker på dig
på hur du dog ifrån mig
på dina sista ord
att det var den vackraste poesin jag någonsin hört
och dom flesta har nog glömt dig nu
men jag kommer aldrig att glömma dig
jag kommer aldrig att glömma
hur du visade mig äkta kärlek
hur du visade att under det mörka vi levde i
så fanns något vackert

och en dag får jag dansa med dig igen
lyssna på dig sjunga och hålla om dig
visa dig kärlek
och ge dig tusen vackra ord
inbundna i ett fjärilsnät

Jag vet inte när jag kommer till dig,
jag vet bara att jag längtar för
jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0