Grattis J

Ord kan inte beskriva hur dåligt jag mår just nu.
Jag vet inte varför, eller jo egentligen vet jag ju det men jag borde inte bry mig.

Jag saknar dig och idag är din födelsedag som vi egentligen skulle dela tillsammans.
Men jag säger grattis och hoppas på att du fått en underbar dag och att du mår bra i livet.!

Jag kan inte gör annat just nu än att straff träna, jag tränar så hårt att jag
spyr och gråter.
Om du inte ville ha mig när jag var tjock så vill ingen annan det heller,!

Snart är jag där, snart har jag nått mitt mål, jag har bara 16 kg kvar nu.!
Har total sen i december gått ner 38 kg, jag gillar min kropp egentligen men det är jag ensam om.!

Nu måste jag tillbaka till att träna just nu står det ytterligare 1 mil att springa påschemat sen styrketräna en timme plus dansa i en halvtimme.!
Jag orkar inte ens svara på sms eller ngt. bara låt mig va:'(



Kommentarer
Postat av: sophie

Hjärtat då "/ Du är hur fin som helst med din kropp, jag tycker du är hur som söt som helst så som du ser ut! Jag är verkligen ärlig!! <3

2009-09-08 @ 18:44:04
URL: http://sveneriksdotter.blogg.se/
Postat av: sara

duktig du är som tränar så mycket!

Inte ens jag klarar av det typ, håller oxå på att försöka gå ned!

När man läser hur mkt du gott ned så får man lite hopp själv , att det inte är omöjligt!

2009-09-08 @ 22:35:45
URL: http://sengstrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0