Hum.

Idag va det då dans, jag försökte va med, men det ångrar jag nu.

benen gö så ont att jag vill gråta.!

 

Planering:

Onsdag: Visby

Torsdag: skola

Fredag: skola + bio

Lördag: Krogen

Söndag: Bakis

Måndag: ?

Tisdag: Visby + bio



Det är som
en konstant paus
och sen tar det fart
någon syns på vägen
och någon visar vart

jag lägger pengar på hög
och låter kärleken vara något långt bort
så plötsligt längtar jag tillbaka

tänker på tända ljus
och den vackraste hösten

det känns
nu
som en konstant paus

jag längtar

efter den vackraste stunden
efter tystnaden
alltså tystnaden med dig

det är så mycket jag vill förklara

Men jag vet inte hur man gör

och det gör ont

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0