Hur funkar livet?

Nu har jag förlorat två väldigt bra människor inom loppet av 3 månader, det känns,
känns i hela kroppen, i hjärtat, överallt.
Det värker, gör ont och går inte alls.!

Åke, sista tiden jag såg dig var inte kul alls,
du kom inte ihåg oss fast du försökte vara stark och låtsas som att du gjorde det,
det ar riktigt läskigt att se dig så.!

Begravning den 11, jag vet inte hur jag kommer må eller känna.!




Jag blir så trött på killar, dom är aldrig seriösa.
Träffar man en ny kille att snacka med så ska han ALLTID ha lättklädda bilder
sen när man träffar dem ska de ha sex sen slutar de höra av sig.
Jag är så trött på det här, jag vill ha ett serisöt förhållande med ngn snäll kille,
inte bara bli utnyttjad.!


Killlar ni borde seriöst mogna till och växa upp.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0